Mevrouw blijft maar bellen

Mevrouw Jansen (88) belt zo vaak met 112, de huisartsenpost en de thuiszorg, dat de toegang tot zorg voor anderen in gevaar komt. Klinische GGZ-behandelingen heeft ze afgebroken of afgewezen en waarschijnlijk is zij medicatieontrouw. Omdat betrokken zorgprofessionals niet meer weten wat ze met de situatie aan moeten en het zorgsysteem vastloopt, vragen ze een consultatie aan bij het Centrum voor Consultatie en Expertise (CCE).
Leerdoelen
Na het bestuderen van deze collectie:
- bent u bekend met interventiemogelijkheden bij probleemgedrag
- heeft u handvatten gekregen voor interdisciplinair samenwerken
- bent u bekend met de werkwijze van CCE bij een consultatieaanvraag
- kent u als verpleegkundig specialist de rol van regiebehandelaar in een casus van ambulante zorg
In deze collectie
E-learning met toets
Mevrouw blijft maar bellen
Verpleegkundige
Je hebt geen abonnement op Nurse Academy O&T.
We hebben de e-learning met toets ook voor andere doelgroepen
Verpleegkundig specialist
Je hebt geen abonnement op Nurse Academy O&T.
Artikel
Mevrouw blijft maar bellen
Je hebt geen abonnement op Nurse Academy O&T.