Mevrouw blijft maar bellen

01 september 2022

Mevrouw Jansen (88) belt zo vaak met 112, de huisartsenpost en de thuiszorg, dat de toegang tot zorg voor anderen in gevaar komt. Klinische GGZ-behandelingen heeft ze afgebroken of afgewezen en waarschijnlijk is zij medicatieontrouw. Omdat betrokken zorgprofessionals niet meer weten wat ze met de situatie aan moeten en het zorgsysteem vastloopt, vragen ze een consultatie aan bij het Centrum voor Consultatie en Expertise (CCE).

Leerdoelen

Na het bestuderen van deze collectie:

  • bent u bekend met interventiemogelijkheden bij probleemgedrag
  • heeft u handvatten gekregen voor interdisciplinair samenwerken
  • bent u bekend met de werkwijze van CCE bij een consultatieaanvraag
  • kent u als verpleegkundig specialist de rol van regiebehandelaar in een casus van ambulante zorg

Informatie over deze collectie

Publicatiedatum 01 september 2022
Duur
1 uur

Accreditatie

Status
Niet gestart

Aan de slag

Wil jij ook nascholen met Nurse Academy O&T?

In deze collectie

E-learning met toets

Mevrouw blijft maar bellen

Auteurs
H. (Henriƫtte ) Ettema
A. (Anne) van der Veen
Verpleegkundige
Niet gestart
1 uur
Je hebt geen abonnement op Nurse Academy O&T.

We hebben de e-learning met toets ook voor andere doelgroepen

Verpleegkundig specialist
Niet gestart
1 uur
Je hebt geen abonnement op Nurse Academy O&T.
Artikel

Mevrouw blijft maar bellen

Auteurs
H. (Henriƫtte ) Ettema
A. (Anne) van der Veen
Niet gestart
Je hebt geen abonnement op Nurse Academy O&T.